Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okaże się niezgodny z umową, to możesz złożyć reklamację.
Formularz reklamacyjny możesz przesłać:
- pisemnie na adres: YONELLE Magazyn, Ideal Idea City Park, ul. Słowikowskiego 81 Hala I rampa 7-8, 05-090 Raszyn
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@yonelle.pl.
Przykładowy wzór formularza reklamacyjnego dostępny jest TUTAJ. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
Reklamując towar możesz domagać się wymiany lub naprawy. W pewnych przypadkach przysługuje Ci również prawo żądania obniżenia ceny lub prawo do odstąpienia od umowy. Będzie tak m.in. wtedy, gdy brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z żądania wymiany lub naprawy.
Twoją reklamację rozpatrzymy niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
Administratorem Twoich danych osobowych w związku ze zgłaszaniem reklamacji jest JM Innovative Cosmetics Sp. z o.o. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych i przysługujących Ci prawach znajdziesz w naszej Polityce Prywatności: https://www.yonelle.pl/polityka-prywatnosci/